here we go again...

som vanligt mest gnäll men vad ska man annars med en blogg till? jobbat delad tur i dag i dag igen... är sååå trött nu men men.. försökte sova när jag var hemma på timmar men min lilla fröken till dotter var av en annan åsikt så det vara bara att tänka om=) såg i kväll att jag inte hade huvudet på skaft när jag fick jobb tider.. har lyckats boka in jobb just den dagen min pappa ska gifta sig.. nja nja får väl ringa och ändra det...

inte ett dugg avundsjuk på mina älsklingar som haft en tok mysig dag... men nästa helg jobbar tobbe så då får vi ta igen missad tid jag och wilma...

nej ska inte bli långvarig här... ska försöka komma i håg att ställa om klockan och sen sova... har ställt om klockan hos i princip varenda boende i kväll så det skulle vara en smula komiskt om jag glömde min egen=)

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0