vad ska...

man skriva.. jobbar på som vanligt... har dock bestämt mig för att plugga.. ska bli så himla kul.. ska ringa nästa vecka och boka tid med en studie- och yrkesvägledare... känns helt rätt, det är det här jag vill göra...

ännu inga provsvar.. kommer dom inte på måndag får jag ringa ner och höra.... var och lämnade blod i går.. gick kanon bra och jag känner mig hur pigg som helst... hann med att kika i en del affärer med...

nej nu ska jag sova så jag orkar jobba en delad tur i morgon...

blää för snön=(

sov gott=)

Kommentarer
Postat av: maritha

kommer att bli en så himla bra sjuksköterska,du gör helt rätt,ett yrke som du är som klippt och skuren för/kram svärmor=)

2007-11-09 @ 23:25:24
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0