tyst och lugnt..

har vi här hemma i dag.. wilma är hos dagmamman.. en annan har ju prickat in så bra tider att jobba... i november är jag inbokad på 13 vardagar och av dessa är wilma hos dagmamman 3 dagar... behöver jag säga att jag och tobbe inte är lediga sååå ofta i hop... men i af då får wilma vara hos dagmamman sina 15 timmars... är nog bra för henne.. bli annars så långa hopp... krångligt detta blev men jag hoppas ni fattar innebörden=)

vad gör man då en barnledig förmiddag??? sitter just nu i mysbrallor med en kopp kaffe... surprise va?? ska väl snart göra mig i ordning och slå en signal till S och kolla vad hon har för sig.. ska ner till vårdcentralen på eftermiddagen sen i af..  få det överstökat...

jobbar 16-21 i dag och 8-13 i morgon.. skönt värre.. men det kan räcka med denna axel.. ledig i helgen i af.. tredagarsledigt tom.. inte illa... fredagskvällen är i af räddad... det har tydligen gjorts tv serier av två av camilla läckbergs böcker.. med start i morgon alltså... då bara måste jag hålla mig vaken...

nja nja nu får det vara slut svamlat för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0