så när som...

på torkning av golven är det nu färdigstädat.. tar det i morgon.. orkar verkligen inte mer nu.. ska slänga mig på soffan och kolla på svensson svensson och babben... är i allafall i ordninggjort så lina kan bo där nere... men som vanligt blir jag sur som ättika när jag städar nedervåningen då karlsloken min aldrig kan plocka undan efter sig vid datorn och runt i kring... vet inte hur många tomma snusdosor jag funnit=)

wilma var såå trött i kväll men vi har ju slitit hårt idag hon och jag.. kanske skulle köpa leksaks städ saker till henne i julklapp, ungen tycker det är kul att städa.. haha... men hon är ju bara för söt... pratar och bubblar mest hela tiden.. nu har hon börjat sjunga en massa också... ingen aning om vilka sånger, men sjunger det gör hon.. underbara älskade unge...

sov gott sen=)

Kommentarer
Postat av: maritha

blir nog en massa kläder med iaf, tonåringar kan ju aldrig bestämma sig för vad som kan behövas,dessutom byter dom ju kläder typ åtta ggr om dan=)

2007-11-03 @ 21:08:27
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: karlsloken

hehehe

2007-11-03 @ 23:08:12
Postat av: karlsloken

hehehe

2007-11-03 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0