inte riktigt...

som jag hade tänkt mig denna dag men man kan ju inte få allt.. hade tid på vårdcentralen 14.30.. skulle ta prover för att se om det blivit någon rubbning på min ämnesomsättning... kl 16 började jag jobba... som vanligt med min tur fick jag inte komma in till läkaren förrän kl 15... det var helt klart värt väntan, en helt underbar läkare.. hon tog mig verkligen på allvar och var väldigt noggrann.. hon kollade även min axel.. trodde att jag hade nån inflammation så nu ska jag ära ipren i ca 1 vecka och om det inte blivit bättre skulle jag återkomma... sen fick jag vänta en stund innan jag fick komma in på labbet för provtagning... det började med att jag skulle pissa i en liten j*vla burk och det var lika svårt som vanligt... det blir stopp i kisseriet varenda gång jag ska lämna urinprov men jag lyckades klämma fram några droppar.. sen till blodproverna då... trodde jag skulle dö när hon sa att hon skulle ta i armvecket.. FYRA RÖR... ahhhh... dessutom gick det mindre bra för henne och det hela slutade med betydligt fler rör än fyra och en annan uska fick ta över det hela då jag till slut skrek av smärta.. men men hann till jobbet om än en aning yr i bollen.. får provsvaren i sinom tid...

usch vad långt detta blev men men... har precis ätit lite smarrig tacopaj.. nu hägrar duschen och sen sängen...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0