blir..

inget plugg nu i af.. får satsa på hösten.. beställt kurs kataloger så får vi se var det blir.. men men beslutet är som sagt taget och det var det stora steget...

trött som vanligt... jobbat hela dagen, hann med två avdelningar under dagen men det gick det med.. var en väldgt strulig förmiddag men allt ordnade sig till slut...

hittat present till bröllopet i af i dag.. tobbe har ju redan beställt en men den får han stå för själv=) så har jag städat nedervåningen vilket var väl behövligt... funderar på att skicka räkning till en viss fröken som bodde här under 2 veckor=) får se hur jag gör.. hehe

tänkte ringa svärmor för ett par timmar sen men då upplyste tobbe mig om att det faktiskt var tisdag och rädd om livet som man är la jag ner den tanken=)

nehej ner och kolla hur det går för tvättmaskinen... lät väl kul?

börjar inte förrän fyra i morgon.. hoppas på att wilma känner för en sovmorgon bara för det skulle hennes mamma verkligen behöva...

Kommentarer
Postat av: maritha

Du får gärna ringa i morgon, då är det inga desperata hemmafruar=)

2007-11-20 @ 22:56:15
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0