vilken helg...

jobbade först fredag kvällen... var dubbelbokat och struligt men det gjorde ju inget att vara extra personal.. sedan hade jag ett tolv timmars pass i lördags.. snacka om att man var trött efter de.. åkte till kopparberg direkt efter jobbet och har varit där till i dag...

var på linas konfirmation i söndags... eller den egentliga konfirmationen var i lördags men vi var i af med på gudstjänsten i går... wilma var riktigt duktig och snäll, med undantag för en liten insident med psalmboken... haha.. hon är ju för rolig... i dag har vi varit på 80- års kalas hos tobbes mormor... kan säga att efter dessa två dagar känner jag mig som en smörgåstårta hela jag...

Lisa följde med oss hem.. hon ska baka till på onsdag.. verkligen helt underbart då det finns massa saker att göra.. måste städa i morgon ocg så jobbar jag kvällen.. kom dessutom på att wilma ska till tandläkaren i morgon förmiddag.. blir nog en aning körigt men det får gå... hade tänkt kliva upp skapligt i morgon i af...

ja du jessica detta var nyheter utan dess like.. vi får smyga undan på onsdag och skvallra lite... hehe... saknar dig nu vännen, känns som evigheter sen...

nej nej nu är det sängen som gäller... har sett ett avsnitt av greys anatomy så nu är jag nöjd...

sov gott

Kommentarer
Postat av: Anna

Då får ni se till att spara lite av Lisas bak (!?) ha ha ha... tills vi kommer den 10:e =) Hon är ju så duktig... Nädå, vi behöver inget... Visst var smörgåstårtan god! Jeppe hade likadan som Mormor när han fyllde 25 *mums*
Ha det så bra och krama lilla-stora tjejen! Imorgon är det hela 1 år sedan hon kom till världen! helt otroligt =)

2007-05-29 @ 07:26:59
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0