utmattad...

är jag faktiskt.. helt slut, varken orkar eller har lust med någonting... jobbigt faktiskt.. tar mig i kragen då och då när jag måste.. wilma ska åka till farmor i morgon och vara borta till söndag.. behöver lite egen tid.. kanske man kan hinna vila upp sig... ska visserligen jobba hela helgen men ändå... fast jag kommer ju längta efter lillskruttan som tusan....

jessica ringde förut... ska följa med henne till stan i morgon... om jag inte får jobba... alltid samma visa, man kan aldrig planera något, i fall dom skulle ringa från jobbet... ska bli skönt i sommar att ha ett schema att gå på.. veta när man är ledig och faktiskt kunna planera saker och ting.... längtar..

håller på ute och röjer bort all mossa... tobbe skulle köra i väg de på fredag, ska verkligen bli en befrielse att bli av med skiten....

fått ont i ryggem också men det hör väl jobbet till... hoppas det går över snart... ska röka med emeli nu... kanske skriver senare... får se om jag orkar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0