uj uj uj...

vad slö jag har varit sista tiden... wilma var lite hängig i går så vi gosade i hop oss framför tv:n ehh typ hela dan i går... känner mig lika seg i dag.. å så är det sååå tråkigt väder... jobba i morgon i af.. min alldeles underbara granne och vän ska passa wilma.. uppskattas oerhört för jag behöver verkligen jobba, så man kanske slipper vända på varenda krona...

tobbe har varit magsjuk.. han jobbade från onsdag morgon till torsdag morgon.. eller skulle ha gjort.. vid två tiden på natten känner jag någon tar tag i mitt ben (hann tänka både inbrottstjuvar och monster innan jag slog upp ögonen) där står tobbe och mumlar ur sig nåt om att han spytt som en gris... han fick sova i gästrummet den natten.. he he...

jag och wilma blir själva här i helgen då tobbe ska på kurs.. kan ju vara både på gott och ont... ett stort minus är ju då att jag verkligen hatar att sova själv.. ett stort plus är att jag kan gå och lägga mig klockan åtta och ligga i sängen och äta nåt smarrigt, om jag vill alltså.. inte sagt att jag ska göra det men jag kan om jag vill... hehe

mej nog svammlat från mig... ha en bra dag i detta grå trista väder=(

Kommentarer
Postat av: Anna

Se till att smaska ordentligt på en massa gott å kolla på alla tjejfilmer du kan hitta när gubben är ur huset ^^) Kram på er =)

2007-05-11 @ 13:11:19
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0