lillskruttan...

är hos farmor och sover (förhoppningsvis).. sitter här i min ensamhet och njuter.. och saknar förstås, är väldigt tomt och konstigt här hemma.. min underbara älskade unge... men jag behövde verkligen detta.. allting känns redan mycket bättre... tobbe är i väg på nån tältning (han kommer bli galen när han läser detta) med hemvärnet, kommer hem på söndag... får se hur vi ska få hem wilmisen bara men det löser sig nog...

jobbat i dag då... gick riktigt bra, kräksjukan är överspelad på den avdelningen och det gjorde ingenting alls... tv dagar kvar att jobba men man får se pengarna bakom det hela...

hade tänkt lägga mig typ direkt när jag kom hem från jobbet men det brukar aldrig bli som man har tänkt så jag lägger mig nu i stället=)

älskar mina två=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0