länge sen...

jag skrev nu men tiden rinner fort i väg och man har annat att pyssla med.. sitter här nu med tårar i ögonen och är rörd till tusen av lycka... fina ord och komplimanger är något vi svenskar är fruktansvärt dåliga på.. min kära svärmor hade skrivit väldigt vackra ord om mig i sin blogg och dessa kan jag leva på länge.... tycker fruktansvärt mycket om min älskades familj, de ställer upp i vått och torrt och bryr sig verkligen om varandra.... har aldrig känt mig så välkommen i en familj så som jag känner mig i denna familj....

så vad har hänt i mitt liv då... förmodligen inte så mycket egentligen.. jobbat en del... så tog jag mig faktiskt i kragen här en dag och städade.. kändes verkligen skönt... sen att det ser ut som f*n igen hör inte till saken...

älskar alla ni underbara som finns i mitt liv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0