grattis mamma=)

DAGENS:
klädsel
: mysbyxor
frisyr: fläta
tv: tittar på house i skrivande stund
vill ha: massa sömn
tråkigaste: att det har blåst så mycket
roligaste: mammas 40- års kalas

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag och älsklingen
såg dig gråta: älsklingen
fick dig att gråta: tröttheten
fick dig att börja skratta: Wilma
du gick på bio med: var läänge sen men tror de var älsklingen
du gick på stan med:  jessica, jeanette och wilma
skickade ett sms till dig: tobbe
skickade ett lunarinlägg till dig: lillasyster Ebba

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: självklart
bråkat med ditt husdjur: jo då
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej...

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: förlora någon nära
Var vill du gifta dig: äktenskap är inget för mig
Vem hatar du verkligen:  inga namn nämnda
Varit kär: ja, och är fortfarande
Har du ett jobb: jo, timvik.
Gillar du att ha folk omkring dig: ja det är härligt
Är du ett hälsofreak: haha, inte precis
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: låtar som andra hatar, typ "hej hej monika"

FAVORIT:
Rum i huset: vårat fina sovrum
Typ av musik: blandat
Parfym: lite av varje, gillar variation
Månad: maj, då föddes vårat underverk
Mat: dillkokt färskpotatis
Dricka: cappucino
Godis: choklad
Tidnin: vi föräldrar
Film: rent
Skådis: ??
Djur: katt, vill ha en

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej
Köpt någonting: ja, 40- års present till mamma
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: ja
Ätit: klart jag har

det här var verkligen jobbigt att fylla i.. orkar inte skriva massa nu... vi har i af varit och firat min mamma på hennes 40- års dag... stort grattis igen mamma=) skriver mer en annan dag... är sååå trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0