blev..

inte så farligt som jag hade trott... får mer lön än jag hade räknat med och dessutom fanns det redan pengar till dessa oförutsedda utgifterna... verkligen skönt... så nu ska jag lägga in räkningarna så det är gjort...

var riktigt duktig i går.. bakde först rågbröd och sedan bullar.. lär ju gå åt på kalaset... ska baka lite annat också men väntar till sista minuten med det för att vara säker på att det finns nåt kvar när wilmas gäster kommer=) wilma sitter just nu och provsmakar mammas bullar... hon undrar säkert om mamma är lite sjuk haha.. hon är ju inte precis van med hembakt.. hehe

ska till bvc i dag för läkarbesök och vaccination... det går nog bra, har det alltid gjort förut i af... ska bli kul att se vad hon väger och hur lång hon är... tycker hon har växt massor..... sen ska vi åka till wilmas kusin julia.. julias mamma har fyllt 40 så vi ska in och fira henne...

när vi ändå är i katrineholm ska vi kolla efter present åt lillskruttan.. hade ju tänkt oss en rosa bobbycar men det visade sig vara svårt att få tag i.. men annars får vi väl ta en röd.. men den där rosa var ruskigt fin=)

pratade med svärmor i går.. alltid lika trevligt att prata bort en stund... kunde man ju aldrig tro att man skulle komma så bra överens och tycka så mycket om sin svärmor=) man har ju hört så mycket skräckhistorier... haha... men men vi löste i af 80- års presenten.. var en mycket bra idé...

nej nu ska jag ta mig lite kaffe och sen ska i väl klä på oss....

ha en bra dag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0