blev...

till att jobba i af hela helgen... jobbat 7 till 16 i dag och ska jobba 13 till 21 i morgon... tack vare min underbara emeli som ställer upp och är barnvakt.. fick dessutom rycka in akut i går kväll... bara bra för min del... behöver jobba massor, speciellt helger..

satt och tittade över schemat i går för att se hur jag jobbar i sommar.. var väldigt mycket dagturer vilket är lite synd då jag gillar kvällarna bättre... men men... var dessutom dåligt med helger.. har fyra helger på elva veckor.. men jag satt och räknade lite och kan nog klämma in ett par helger till.. hoppas jag i af.. blir ju lite mer pengar då.. jobbar i af midsommar helgen... massa massa pengar...=)

wilma har somnat nu.. var väldigt trött i dag efter en dags busande med felicia... dom hade inte haft någon ro att sova så mycket på dagen.. men men då får jag lite tid för mig själv nu i kväll... sen att hon lär vakna jätte tidigt i morgon kan vi ju ta då.. hehe

kalas på tisdag då.. mammsen fyller 40... hon är så sterrig nu så man kan knappt prata med henne.. haha.. hon städar och bakar som en tok.. men det ska bli väldans gott med smörgåstårta.. ser vi fram emot=)

nej ska ta och röja undan lite här hemma nu och sen kommer emeli över på en smarrig cappucino.. mums=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0