ännu en dag..

av trötthet... fattar inte, ont i huvudet har jag också... men men det kommer väl ljusare tider... gör ju inte saken bättre att det regnar ute... skönt att jag blev färdig med mossan i går i af...

i dag åker wilma till farmor... lite blandade känslor.. ska bli skönt att få vara lite för sig själv men kommer ju sakna min solstråle något oerhört.. men det är ju snart söndag igen.. ska ju dessutom jobba hela helgen så det blir nog bra... tobbe ska också i väg i helgen.. blir nog ganska tomt och tyst i huset.. hehe.. kanske inte kan sova alls=)

snart fyller wilma ett år också... fy vad fort tiden går... känns ju som i går man låg där på förlossningen.. men men inget att göra åt.. finns ju så mycket att glädjas åt... händer något nytt varje dag... dessutom räcker de att titta på henne så lyser mitt hjärta upp.. min lilla wilma är helt underbar, älskar henne mer än vad man kan beskriva i ord.. man kan nog inte föreställa sig detta förrän man fått barn själv....

värst vad man blev filosofisk nu då... hehe.. typiskt mig... sitter just nu med en god kopp cappucino, börjar nog bli beroende.. haha.. kanske skulle ta och göra något vettigt.. klä på mig i af.. wilma sover nu så ja passar på att ta det lite lugnt... jaja kanske skriver mer i kväll.. om jag orkar förstås=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0