nu var det..

väldigt länge sen jag skrev något.. orkar inte nu heller egentligen men jag gör det ändå.... har varit ute väldigt mycket och datorn har inte precis lockat.. men i bland är det liiite för varmt för min smak... stackars lilla jag har faktiskt bränt mig i hårbotten (hur man nu kan lyckas med de)

började jobba på schema i dag.. verkligen såå skönt... nu kan man ha ett liv i några månader i af.. planera som man vill... hehe.. rena lyxen för en annan.. haha

har beställt lite kläder åt mig och wilma... fick smöra järnet för tobbe men det var de värt... han jobbar förövrigt, kommer inte hem förrän onsdag morgon... tråkigt att sova själv men men ger ju lite pengar i af...

nej nu ska jag hoppa in i duschen (har ja sagt i flera timmar nu).... sen ska ja lägga mig och se om jag orkar läsa ut min bok.. den är väldigt bra men risken är att ögonen trillar i hop innan jag hunnit till sista sidan.. för dig som är nyfiken läser jag stieg larssons tredje och sista bok i millenium serien... kan verkligen rekommendera dessa...

sov gott nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0