här igen...

i kopparberg alltså.. ska fira eriks student i morgon.. kul att ta studenten.. men jobbigt vill jag lova... jobbat hela dan i dag, monica var verkligen en ängel i morse.. ha de så bra på din semester=) skulle ha jobbat i morgon med men underbara eva gick med på att byta så nu är man ledig tre dagar igen... städade faktiskt i går, skönt att äntligen få det gjort.. sen att min lilla raring wilma hade lyckats utplåna alla spår av städning när jag kom hem i dag är ett annat kapitel=) ska nog alldeles snart lägga mig och läsa, håller på med läckbergs "isprinsessan".. sista boken jag har kvar att läsa av henne, "snyft", trots att det är den första i serien.. men men så kan det vara...

en äkta vän står kvar även i svåra stunder, du finns alltid i mina tankar och mitt hjärta J!

Sov gott och dröm sött...

förresten, blir en lugn och skön morgon, Wilma skulle följa med farmor på linas avslutning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0