full rulle...

kan man säga.. haft felicia här sen 15,30 i går.. går i ett när man har två små busfrön att se efter.. var en sport att duscha båda tjejerna, inget att rekomendera.. haha.. både tjejerna vaknade vid 6 tiden i morse.. kan för mitt liv inte förstå vad de skulle upp och göra då men men.. en annan kan ju tycka att man skulle passa på att sova när man kan...

gjorde legymsallad i går kväll... det finns i af så det räcker till alla.. blev hur mycket som helst... typiskt mig i of...

nej nu måste jag ha lite kaffe i mig=)

glad midsommar på er=)

känns dock inte så somrigt i dag men men...

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud så bra böckerna var! =) Hör av er nästa gång ni kommer till Köppis så kan vi träffas å fika å så får du tillbaka böckerna =) Kramis

2007-06-25 @ 12:38:12
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Receptet är skickat idag, så nu kan ni äta tacopaj hela helgen=).

2007-06-27 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0