äntligen...

har jag fått min vilja igenom.. var och hämtade en liten kattunge i dag.. hon är bara såå söt.. är verkligen glad att tobbe till slut tog sitt förnuft till fånga=)


varit en bra helg.. i fredags var vi först på linas avslutning och sedan på eriks student.. allting var lyckat och jag hoppas han tyckte detsamma... svärmor hade gjort jätte goda pajer.. väntar nu bara på att hon ska skicka receptet till mig.. sen blir de taco paj 5 dagar i veckan=) mums...

dom kommer förövrigt hit på fredag.. ska fira midsommar med oss ute i julita.. ska bli kul att dansa runt midsommarstången utan att behöva skämmas hehe... emelie och felicia skulle nog också följa med.. felicia ska sova hos oss torsdag till fredag.. både jocke och emelie jobbar och det är klart man ställer upp... tycker nog våra små busfrön är toppen...

nej nu ska jag gosa lite med kissen (har inte fått nåt namn än) sen ska jag sova så jag orkar jobba ytterligare en dag=)

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0