min svärmor

är helt underbar.. man kan inte annat än älska henne=) stöttar och peppar och finns där vad det än gäller=) ställer alltid upp oavsett vad det gäller... tacka vet jag människor som du=)

min älskade vän har det tufft men jag vet att hon fixar det, är så stark och säker i sig själv...  hittade en massa brev som hon skrivit till mig och i ett står de " du är en helt underbart söt kompis, kom i håg det! Jag är också en bra kompis=)" stämmer verkligen för hon är världens bästa kompis....

fyllde år i går.. var väl ingen vidare kul dag, wilma var vaken en massa på natten så det blev inte mycket sömn där inte.. var trött och grining hela dan i går... men självklart blev man pigg som en mört framåt kvällen.. typiskt...

nej ska ta och spela lite nu.. hittat ett jätte kul spel på nätet, blivit helt beroende.. sen sova lite så man orkar jobba i morgon igen=)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulliga lilla Carro älskar dig också, du är den bästa o finaste svärdotter någon kan ha, så ödmjuk och klok,kommer alltid att finnas för dig vad som än händer, dessutom har vi ju en sak gemensamt... älskar prinsessan, den underbaraste ungen i världen.

2007-07-11 @ 22:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0