jobbat..

kväll i dag.. första gången på länge ja vågar påstå att det gick bra en kväll.. lugnt och skönt, ingen stress... tobbe har varit på shopping runda i dag, köpt en tv och en massa kläder till wilma.. tom jag fick kläder, väldigt gulligt... ska snart krypa ner i sängen.. är en mycket trött människa nuförtiden.. men snart ska jag vara föräldraledig två veckor... skola in wilma hos dagmamman... härligt med lite ledigt, förtjänar jag nu=) älskar min lilla unge mer än livet självt... hon är helt enkelt för underbar, ganska lik sin mor.. haha... nej nu får det vara bra för i kväll.. tänker på dig vännen=)

älskar mina två... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa, hon är lik sin mor. Men även sin far, för han är bra snäll han med (iaf om han shoppar kläder) =D
Å lik sin faster är hon med ^^) Vad kul att skola in henne hos dagmamman. Hoppas det går bra =) Kramar

2007-08-04 @ 10:27:36
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Halloj! Jag är i vecka 15 nu =) Jättesnällt att erbjuda lån av mammakläder, men jag tror nog jag får svårt att pressa mej i dina kläder... ha ha ha =D
Men hör av er när ni kommer till byn nästa gång! Kram

2007-08-04 @ 20:07:51
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0