Fy sjutton...

vad livet är hårt i bland... vill bara ge dig en kram.. ska jag verkligen göra i helgen.. tänker på er hela tiden... önskar och hoppas att allt bara vore en hemsk dröm... anmält oss till begravningen nu i af.. var lite tveksam, vill inte tränga sig på så att säga men jag vill vara där för dig vännen...

tjafs på jobbet som vanligt.. är ledig i morrn egentligen men måste dit en sväng då de ska vara möta med chefen.. blir väl en j*vla cirkus och jag som får ta skiten.. men men jag vet vad jag gjort och sagt så det är inget snack om saken....

älskade lilla wilma du är verkligen ljuset i mitt liv...

sova nu....

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag ger ER styrkekramar, för det är inte så lätt att vara en vän när det händer hemska saker, jag är övertygad om att den det gäller är glad över att ha er som vänner just nu. Ta hand om vännen det gäller och om er själva med! Stor KRAM till både dej och Tobbe. Å till lilla Wilma med såklart

2007-07-14 @ 14:41:41
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0