suck..

skrev ett jätte långt inlägg häromdagen men när jag klickade på publicera försvann all text.. grrrr

har i af haft en kanon vecka med mycket pyssel och pynt... måndag tisdag åkte allt upp här hemma, blev så fint så... bara tomtarna kvar nu.. får se hur länge jag kan stå emot kliet i fingrarna...

torsdag, fredag blev det pynta av på jobbet.. är helt slut nu.. vi har slitit som djur dessa dagar.. börjar inte förrän fyra i dag så då hinner jag vila lite=)

på onsdagen bar det av till katrineholm för lite seriös shopping... blev några julklappar och det är ju skönt att äntligen vara i gång med den biten...

nu sitter jag och wilma och myser i tv soffan.. ska snart fixa lite frukost...  men först ska vi titta på julkalendern... det är inte alls dumt med barn, nu har jag ju en anledning att titta på barn program...

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Majda

läs och kommentera min blogg (:

2007-12-01 @ 09:08:04
URL: http://majdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0