ingen feber...

i dag.. peppar peppar... vågar inte hoppa högt än.. i går hade hon inte heller feber på förmiddagen men efter middagsluren var det uppe på närmare 40 grader... hon är dock riktigt skruttig.. inte alls pigg...

storstädning pågår... man får ju passa på när man är ledig.. nej tänkte jag skulle städa ordentigt nu så jag bara kan dra över det lite snabbt till jul... sen råkar jag ju tillhöra den lilla gruppen människor som gllar att städa... har även bakat lite matbröd så det doftar ljuvligt här hemma...

i kväll ska vi beställa mat.. det har öppna en take away kina restaurang här i vingåker så det ska vi prova... hoppas det är gott=)

nej åter till städningen...

måste bara säga att jag längtar otroligt till jul..  har ju förut inte varit ett jätte fan av julen men i år tror jag det kan bli riktigt mysigt... ingen stress inget åka.. bara en massa mys... så ska jag ju jobba några timmar på julafton men det kan nog bli riktigt mysigt det med...

hej så länge

Kommentarer
Postat av: maritha

Jag tror oxå på en riktigt mysig jul, finns alla förutsättningar för det=)Take away kina mat det låter hur gott som helst, avundsjuk jag=)nääääää.....är så nöjd med korv o bröd=(.

2007-12-15 @ 00:57:12
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0