helvetet...

har varit lös i dag... usch och fy och blä säger jag bara... var på korttids i dag men icke att man fick vara i fred där ens... låt mig vara... sen blev det hela mycket värre av att folk drar sin egna lilla version men nej spä ut allt bara så skadan blir större.. jo tack.. ska bli riktigt riktigt skönt att vara ledig i helgen.. sen att man är trött som ett j*vla as lindrar ju inte temperamentet... ska åka på sjukresa i morgon eftermiddag.. kan ju vara skönt att göra något annat...

hade julfest på jobbet på eftermiddagen i dag.. vi käkade skinkmackor, fikade och bytte julklappar.. var riktigt trevligt...

nej ska ta och rensa lite i wilmas garderob innan jag kryper ner i min sköna sköna säng...

att inte folk bara kan ta åt sig det dom förtjänar=)

Kommentarer
Postat av: maritha

vissa är för korkade för att fatta det, så är det bara....

2007-12-20 @ 00:56:00
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0