grattis...

alla annor i dag. inklusive mig själv då=) sen är det så att i princip alla kvinnor i min familj/släkt har anna som andranamn...så här kommer ett kollektivt grattis=)

var på safiren i fredags.. var himla skoj.. bara det att komma ut var ju en upplevelse i sig=) sen att en viss liten jag råkade slarva bort pengar kan vi ju tala tyst om.. kan ju säga så mycket om att jag refererat ig själv som klantarslet de senaste dagarna...

ska snart i väg till örebro och försöka inhandla lite julklappar.... sen ska vi hämta vårat lilla gos hos farmor... mamman längtar så det värker i hjärtat nu=)

var en rktigt skön dag i går.. låg på soffan typ hela dan och bara slappa... inga måsten alls... jag städade inte ens lite.. hur skönt som helst... kan man önska sig sånt av tomten kanske????

nej återgå till kaffet nu och försöka få upp karln=)

tusen och åter tusen tack för att ni haft wilma i helgen.. ni anar inte hur mycket det betyder för oss... ni är guld värda... och ja jag vet, det är bara roligt men det uppskattas enormt i af...

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0