vilken dag...

allting har krånglat.. men men nu är det ordnat.. jag och wilma har haft helmysigt.. sen har mamman städat som en galning.. båda våningarna faktiskt.. hehe. brukar bli att jag hoppar över nedre plan men i dag är det gjort.. passade på när wilma sov.. sen levde hon och felicia rövare här på eftermiddagen så jag fick plocka undan och fixa lite nu i kväll men men.. nu är det i af fint...

åka till eskilstuna i morgon och gå på djurparken en sväng.. hoppas det är lite värme i morgon.. sen blir det en tur på tuna park också.. behöver inhandla lite kläder till wilma.. hon växer så det knakar.. skönt att vi fick mycket pengar över denna månad... får se om vi hälsar på pappa också när vi ändå är i krokarna.. dessutom måste jag lämna in min telefon.. skönt att det fanns en tre butik där så jag slapp åka till örebro.. hoppas det ordnar sig i af, så här kan jag inte ha det...

jaja.. nu kommer snart älsklingen hem, han har jobbat i dag.. sandra skulle komma förbi en sväng också... har haft både emil och jocke här i dag.. alltid trevligt med lite sällskap över en kopp kaffe... är verkligen en riktig kaffetunna...

nej nej nu får det vara slut på skrivandet i från mig...

ha det så bra nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0