trött som få...

och så har jag ont i huvudet också, ska faktiskt gå och lägga mig nu, tänkte skriva några rader först bara... jobbat i dag.. fick sluta lite tidigare, riktigt skönt faktiskt.. hade en hel del tid att ta ut så då passade jag på.. har inte haft den rätta glöden i dag... faktiskt inte blivit så mycket gjort... busat järnet med wilma i dag.. måste ju gosa och busa massor nu då lillskruttan ska åka till farmor och vara borta huur länge som helst.. kommer längta i hjäl mig.. men det kan ju vara skönt att få vara lite vuxen också....

tvättade lite fönster i går.. har vardagsrummet kvar men jag väntar fortfarande på nya gardinerna.. hoppas de kommer snart.. lär bli ruggigt snyggt...

massa bebisar runt omkring nu.. E fick ju en liten tjej, prata med J i dag, fortfarande ingen bebis där men vilken dag som helst nu.. så ska ju wilma få en liten kusin... man blir ju helt sjuk av denna bebis yra.. dom är ju bara för söta...

nej sängen nu innan skallen exploderar...

jo förresten, skratta inte åt min gele.. inte skojigt alls.. hehe.. lite då kanske...

puss och kram mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: maritha

Jag skrattar inte åt din gelé, jag bara fnissar lite=)tror det blir ett nytt ordspråk : det är inte hårt det är bara Carros gelé^^)

2007-08-14 @ 00:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0