mitt inrutade liv...

känns som jag bara äter sover och jobbar... men så kan livet vara.. massa strul på jobbet hela tiden, men det hör väl sommaren till=) men vem orkar egentligen jobba för tre? förmodligen ingen men alla gör de ändå.. helt sjukt.... är i af ledig i dag.. ska busa med lill skruttan och bara vara.. kanske göra nån nytta, hmmm får se... sitter med wilma och äter frukost, inget går väl upp emot en stärkande kopp kaffe morgonen=) är verkligen en riktig kaffetunna=)

händer massa med mammas tjej nu i af.. hon är så rolig... i går berättade jag att hon skulle få en liten kusin, då jublade hon och klappade händerna, alldeles för söt... hehe.. nej om man skulle roa lilla fian nu.. ser att hon släpat fram alla dockor.. hihi...

ha en bra dag och njut av solen=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååå, nu började jag att gråta... Guuud vad härlig hon är den ungen =)
Jag brukar också vara en riktig kaffetunna, men nu smakar det skit... kan inte ens med lukten... ha ha... gick det bra för dej under graviditeten med kaffe? Jag kan inte med köttlukt heller... typ grillat! Å inatt drömde jag att Tobbe var här och stekte kött åt mej och blev jätteledsen när jag inte ville ha... ha ha ha ha... Kram på er!

2007-08-06 @ 11:23:37
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Förresten, jag publicerade en bild på Wilma på min blogg. Jag tog mig friheten då jag sett att du och Tobbe lagt ut bilder av henne. Men jag tar naturligtvis bort den på en gång om ni inte vill att jag ska ha en bild av henne där... hojta till i så fall! =)

2007-08-06 @ 11:30:49
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0