kära svärmor..

tror inte en sekund på att du bara fnissar lite.. som tobbe uttryckte de.."har aldrig hört morsan skratta så mycket". så var det med det... dessutom har du fel i att jag en dag kommer koka mycket god gele, kommer förmodligen aldrig ens försöka igen.. haha.. bara jag som lyckas med en sådan sak, verkligen... var inte ens värt de.. massa brännässlor i vinbärsbuskarna, kliar som sjutton för er som inte vet de, ett jä*la jobb att koka skiten och så blir de så här.. tragiskt...

vi har varit ganska dåliga med kameran på sista tiden så i går tänkte jag att jag skulle ta massa foton på wilma... problemet var bara att vi inte riktigt var överens.. hon bara smet och vände bort huvudet.. har massa bilder på väggar å så då lilla fröken hann springa undan innan det blixtrade till i kameran.. haha.. hon är ju för go...

jobar kväll i dag, en kort kväll dessutom.. börja inte förrän fyra.. kan man kalla lyx, så skönt så... dessutom jobbar A i kväll också så vi blir tre vilket underlättar det hela... 

nu står hon här lilla fröken och öser pussar över mig.. ska väl gosa en stund... hej så länge



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0