jaha...

då var man alldeles ensam då, lillskruttan har åkt till kopparberg.. tobbe är på väg hem därifrån men ska i princip bara byta om och sen dra i väg igen.. är en farbror som är försvunnen så dom ska ut och leta (blivit inkallad då han är med i hemvärnet).. verkligen hemskt, hoppas inget hänt... slutade halv två i dag men min underbara och rara jobbarkompis A skickade hem mig redan vid ett.. la mig en stund och tänkte sova men telefon ringde i ett så jag gav upp efter en stund... varit hos grannarna och druckit lite kaffe... ledig i morgon.. sååå härligt...

tvättade fönstrena i vardagsrummet i går.. satte upp nya gardinerna, blev hur fint som helst.. verkligen ett lyckat köp... nej om man skulle börja fundera lite på mat kanske.. är hungrig som sjutton.. kanske skriver mer sen.. vem vet? ta hand om min skrutta nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0