heldag..

i eskilstuna blev de... blev först en tur in på tre butiken.. skulle lämna in min telefon på lagning men killen i butiken ordnade det hela mycket bättre än se.. tydligen så hade jag en riktig skit telefon så han trixade lite och det hela slutade med att jag fick lämna i från mig telefon och välja ut en helt ny i stället.. hittade en kanon fin...

sen bar det i väg till parken zoo.. wilma var helt salig.. dock var alla djur mjau eller bov för henne.. haha.. vi fick i af se många djur, var antagligen perfekt väder.. vi fick dessutom se herr och fru puma i full gång med bebisverkstad.. haha.. det var en upplevelse utöver det vanliga...

efter djurparken blev det tuna park och en massa shopping.. hur kul som helst.. köpte en hel del kläder till wilma, tobbe köpte skor och jag handlade två tröjor och en bh... helnöjd...

när vi ändå var där tittade vi in hos pappa en liten stund.. lyckades tigga till mig en kopp kaffe.. var behövligt efter en lång dag...

nu ska jag sova så jag är pigg och fräsch till helgens arbetspass.. jobbar 7-16 både lördag söndag.. sen på måndag börjar wilma inskolning hos dagmamman...

sov gott nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0