äntligen lite...

ledigt, lördag och söndag i af.. kan jag verkligen behöva, varit en riktigt jävlig vecka nu... de frågade i dag om ja kunde tänka mig att jobba i helgen men jag var tvungen att säga i från, skulle verkligen inte ha orkat... länge länge sen jag sa i från nu.. men jag har faktiskt inte dåligt samvete som jag brukar ha... kommande två veckor jobbar jag "bara" 89% så det är några korta dagar i af.. skönt skönt...

annars är livet ganska bra.. wilma är helt underbart go.. (för det mesta i af)... älskar denna ungen till tusen... min älskade tobbe har haft lite mycket projekt just nu för min smak, men han gör ju som han vill ändå så.. haha.. han har i af varit hur duktig som helst och byggt en super mysig altan... älskar dig för den du är...

elin och emil var här i onsdags och fikade.. elin har nu (tror ja eller om de var i morrn) flyttat till sin stora kärlek långt långt bort.. men men så är livet.. glad för din skull...

min älskade vän var här i går.. ur mysigt och trevligt som vanligt.. och alldeles för mycket kaffe, precis som de brukar.... miljoner kramar till dig för att du är som du är, inte som alla andra.. fick kortet i dag.. hur fint som helst, tack så mycke.. tänker på er mycket...

nej om man skulle fortsätta moffa lite choklad då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0