varmt..

och skönt ute.. verkligen härligt.. orkar inte mera kyla, vill ha sommar...

mycket att göra nu.. vi har börjat renovera i wilmas rum.. blir i lila och rosa.. kommer bli sååå fint.. hoppas ja i af.. hehe... är så sugen på att ställa in hennes möbler och saker.. hoppas hon kan sova i eget rum bara.. kanske en annan kan få sova lite bättre.. nu vaknar jag så fort hon rör sig ungefär... någon instinkt som man tydligen får på köpet... haha

blir till att tändda grillen i kväll.. igen.. men det är ju för mumsigt.. längtar redan.. så kul nu när jocke och emelie bor här.. många grillkvällar de lär bli...

min älskade vän du ska veta att ja finns här... nu och föralltid... vet inte vad jag ska säga eller göra men jag finns... kan inte sluta tänka på dig och din familj.. önskar jag kunde säga att allt ordnar sig, allt blir bra.. du betyder så mycket för mig... älskar dig=)

ta lite fika nu då med grannarna...

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, lila och rosa! Vad fint! Isak skulle älska det... det är hans favvofärger... ha ha ha... Undrar om han tycker det om tio år ^^) Ska bli kul att se resultatet sedan. Kom ihåg att dokumentera allt innan ni rustar, under tiden och efter... kommer vara roligt att ha kvar sedan när Wilma blir större! Kramar Anna

2007-04-25 @ 22:34:33
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0