stora tjejen...

tog sina första steg i dag.. typiskt nog när jag var på jobbet.. tobbe berättade när jag kom hem att hon hade tagit ett steg... kändes lite surt att jag inte fick se det.. efter en stund pep tobbe ut i garaget och jag ställde envist wilma på golvet.. tre steg tog min lilla skrutta när mamma såg på... helt underbart.. mammas stora, duktiga tjej...

jobbat hela dagen i dag.. hade som sagt inte varit på den avdelningen på vääldigt länge så virrpannan caroline sprang runt där om en yr höna... men jag fick upp alla till frukost och fick allt gjort som skulle göras men nu är jag helt slut.. snart sängen som gäller...

min underbara svärmor har lovat att ta wilma en helg nu i maj så jag får vila upp mig och bara koppla av... vad gjorde jag utan henne... hon ställer upp i vått och torrt... är henne evigt tacksam.. tänk om alla vore som du=)

har inte pratat med min älskade vän på länge, borde nog snart höra av mig... men jag hoppas hon vet att jag alltid tänker på henne...hennes liv är såå orättvisst...

sov gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0