stackars mig...

är sjuk igen... ont i halsen och feber.. livet är ju allt bra orättvist, inte länge sen jag var sjuk... självklart vakna wilma fem i morse också så man kunde inte ens sova....

chock man fick när man klev upp i dag.. helt vitt ute och så tooook snöar de... fy sjutton, trodde de var slut på eländet men icke.. hoppas nu bara att de inte blir kallt också.. har jag ingen lust med... fast det är ju lite komiskt om man tänker efter.. lär ju inte vara många bilar som har vinterdäcken kvar... haha.. blir till att hålla sig inne...

nu vill wilma vara med och skriva här... annars tittar vi på nalle har ett stort blått hus jag och skruttan... skulle verkligen vilja ha en ny.. är så trött de här avsnitten som vi har.. men wilma tycks aldrig tröttna...

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj! Nu har jag hittat dej... vad roligt med en till som jag känner här i bloggens värld =) Ska länka dej direkt! Kul att ses idag. Ni har världens finaste dotter =)
Kramar Anna
xxx

2007-04-10 @ 22:20:22
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0