mammas lilla skrutta..

har spytt som en gris i natt... lilla kraken... började med att felicia kräktes i går kväll... vid halv ett ett i natt var det dags för wilma.. stackars krake, finns ju inget värre än att kräkas.. men hon var såå duktig... lika glad för det.. i dag verkar det vara bra igen, hon är trött bara... det är hennes mamma med för den delen.. tvättat som en galning i natt... hehe

jag och emelie ska snart ner och städa ur deras lägenhet.. sen ska man jobba i kväll... fick fem dagars jobb nu så det var ju bra.. men detta är ingen rolig månad.. har bara jobbat typ 90 timmar.. men men snart kommer sommaren och då lär jag gnälla på att det blir för mycket jobb... hehe.. att man aldrig kan vara nöjd...

lite nervös faktiskt för helgen.. jätte länge sen jag var på den avdelningen.. men men allt brukar lösa sig... och man är ju inte sämre än att man kan fråga och improvisera lite... faktiskt lite underligt... jag är som två helt olika personer på jobbet och i vardagslivet... privat vill jag veta och ha allt konkret framför mig annars blir det kaos inombords men på jobbet kan jag lösa de mest kniviga situationerna på ett mycket smidigt sätt.. synd att det inte fungerar jämnt.. vilken nyttig egenskap egentligen...

nej nu kom posten så ja ska kolla om det är något spännande.. ska väl inte vara några räkningar i af... lön i dag... jippie=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0