kom i väg...

till kopparberg i går i af.. men vi var inte framme förrän vid åtta tiden... skönt att komma bort lite... fast resan dit var mindre rolig... stannade på en mack på vägen och när vi skulle åka därifrån lyckades tobbe backa in i en annan bil... hahahaha han är ju helt sanslös... men jag älskar honom ändå...

hade ju som sagt besök av tobbes bror med familj.. var väldigt roligt för wilma att leka lite med kusin julia.. dom har knappt träffats förut men nu ska de bli andra bullar när dom flyttat lite närmare..

varit och fikat med tobbes syster i dag.. var väldigt trevligt och verkligen på tiden.. verkar som allt gammalt groll är glömt..  allt var ju bara så dumt.. man (eller jag kanske) säger så mycket dumt som man inte menar i stridens hetta...

farmor skulle ta wilma i natt... ska verkligen bli skönt att få sova ut.. blir inte mycket av den varan annars när man har en väldigt morgon pigg liten tös...

nej sova snart... är jääätte trött... som vanligt med andra ord...

*älska* 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå... nu har jag hittat till din sida =) Nu ska jag länka dej=)

Kul att ses!

Kramar Anna

2007-04-11 @ 09:17:09
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0