hemska tanke...

var i dag en man som berättade för mig att han förlorade sin dotter när hon vaar drygt två veckor... fy så hemskt.. fick en stor klump i magen och tanken slog mig att det fatiskt skulle kunna hända wilma något... blir precis grin färdig av att bara tänka tanken... hur orkr man sig igenom en sådan sak... kan inte tänka mig ett liv utan min dotter, hon är det finaste jag har... skulle utan omsvep offra allt och lite till för henne... jag betyder ingenting utan henne, jag finns inte då...

men nej så här ska man väl inte tänka men ändå... hemska tanke...

suttit ute hela eftermiddagen i solen, såååå skönt.. älskar sommar och sol... ssköt upp sädningen av jocke och emelies lägenhet till i morgon.. men då tusan ska vi ta atg i det direkt vi vaknar... vilket för min del lär bli ruskigt tidigt som vanligt... förstår inte var wilma fått morgonpiggheten i från... både jag och tobbe är fruktansvärt morgontrötta...

tobbe håller på att måla listerna till wilmas rum, ska gå och kolla hur det går för honom...sen kallar snart sängen, håller på med en ruskigt bra bok... lånat en del böcker av jenny.. hennes bokhylla var rena paradiset för mig=)

natti natti

Kommentarer
Postat av: maritha

Sådana tankar tror jag varje mamma har nån gång,men det vet du Carro att dom allra flesta dör som gamla,men just när man hör sånt så känner man att man inte ska ta något för givet och blir ödmjuk mot livet.Stor kram till er alla tre och vet du, prinsessan hon kommer att bli hundra år minst, med den viljan och det humöret=)

2007-04-26 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0