duktiga...


var vi i går.. slet som djur i trädgården, måste få lite ordning så det blir fint och lättskött... håller just nu på att ska gräva upp en buske vilket är lättare sagt än gjort... när jag kom ner en bit insåg jag at det är en stor stam så det kan man ju lycka till med... satt på knä där ute i går med yxan i högsta hugg.. såg antagligen för kul ut.. hehe.. påtar lite i rabatten också.. ska gräva bort lite och sätta lite nya fina blommor...

Wilma tyckte det var jätte mysigt att vara ute hela dagen i går.. blir nog mycket ute i dag med.. synd bara att man har ett gärde precis intill här och skitspridnings säsongen dragit i gång... luktar apa verkligen.. men man får väl hoppas att lilla näsan vänjer sig...

annars flyter livet på som vanligt... en hel del besök här i går... micke, emelie och felicia var här och senare på kvällen ko jenny och tobias och drack lite kaffe... grilla han vi också med.. grillspett med kött och massa grönsaker.. mums, hur gott som helst...

nej nu ska jag dricka lite kaffe sen är jag redo att gräva igen... mina händer ser bedrövliga ut efter gårdagen men det är det värt, kommer bli såååå fint när vi är färdiga...

Ha en bra dag i solen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0